Blog categories

Comments

Будівництво Шулявського шляхопроводу: Інтерв’ю Олександра Приступова, ТОВ «СТІ»

Будівництво Шулявського шляхопроводу: Інтерв’ю Олександра Приступова, ТОВ «СТІ»

Найсучасніша дорожня техніка, бітум та гідроізоляція вперше в Україні застосовані в дорожньому будівництві при покритті асфальтовим полотном Шулявського моста в Києві. Ці технології здатні забезпечити гарантію на дорожнє полотно на 10 років.

Олександр Приступов, партнер групи компаній «Сучасна транспортна інфраструктура», розповідає, чому і які інноваційні технології дорожнього будівництва були вперше застосовані в Україні, і яким чином вони здатні продовжити термін експлуатації доріг, мостів і економити гроші українських громадян.

Які роботи зараз виконуються на Шулявському шляхопроводі в Києві?

Синхронно три асфальтоукладача наносять шар асфальтобетону в 5 см на раніше укладені нижні шари. Це роблять одночасно, щоб верхній шар вийшов максимально рівним без стиків. Холодний стик не вітається в дорожньому будівництві, тому що прилипання остиглого асфальтобетону до холодного може бути нерівномірним. Тому по можливості необхідно позбавлятися від ефекту прилипання гарячого шару до холодного асфальтобетону. Використовується технологія рівномірного нанесення матеріалу по всій поверхні.

Яка сучасна або унікальна техніка застосовується на Шулявському шляхопроводі?

Асфальтоукладальники останнього покоління. Це моделі 2020 року з найсучаснішою електронікою, програмним забезпеченням, які зменшують фактор людської помилки.

Вперше в Україні використовується асфальтна техніка світового лідера в цій сфері компанії Roadtec з США. Америка вперше довела негативний вплив зернової температурної сегрегації на довговічність використання шарів асфальтної одягу.

І там використання перевантажувача є обов’язковим на державному рівні. Далі пішла Європа. А ось до нас перевантажувачі надійшли тільки в 2020 році. Завдяки новим дорожнім нормам, які також зобов’язують використовувати перевантажувач при будівництві доріг першої категорії.

Чому ваша компанія зважилася на використання новацій?

Наша мета полягає в тому, щоб застосовувати нові технології, які дозволяють поліпшити транспортну інфраструктуру нашої країни.

На Шулявському шляхопроводі ми використовували цілий ряд нових технологій для України. Наприклад, гідроізоляційна система МАТАКРІЛ. Це передова технологія американського походження, яка використовується на ключових проектах у всьому світі.

Найсучасніший бітум в асфальтобетоні. Це спеціальний високомодіфіцірованний бітум, який допомагає справлятися з величезними осьовими навантаженнями і температурними перепадами.

І як я вже говорив досить незвичайна техніка для нас — перевантажувач асфальтної суміші — свого роду асфальтний завод на колесах, який дозволяє усувати зернову і температурну сегрегацію асфальтобетону. Він нівелює вплив фізичних температур при транспортуванні асфальтобетону до місця укладання. Завдяки цьому температура асфальтобетону стає рівномірною.

Який кінцевий результат застосування цих нових технологій?

Технології в комплексі дають нам право припустити, що наша компанія може витримати безпрецедентне гарантійне зобов’язання на 10 років, яке ми надаємо на всі свої виконані роботи та матеріали на Шулявському шляхопроводі.

В Україні практично немає досвіду будівництва доріг з 10-ти річною гарантією. Існуючий стан речей в дорожньому будівництві, в тому числі проблеми з ваговим контролем і застосуванням недостатньо якісних матеріалів, порушенням технології, не дозволяють будувати довговічні дороги.

Ті матеріали і технології, які ми залучили на цей об’єкт, дають нам можливість припустити, що незважаючи на інтенсивний рух, навантаження динаміки розгону і гальмування, які негативно позначаються на довговічності асфальтобетону, істотно зменшать ризики руйнування, і асфальтобетон прослужить тут не менше 10 років.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}