Blog categories

Comments

Для розвитку індустрії дорожнім компаніям необхідний бізнес-етикет

Для розвитку індустрії дорожнім компаніям необхідний бізнес-етикет

Як часто ми чуємо слова про те, що сучасний український бізнес перебуває на етапі формування? Про те, що малий та середній бізнес не може скласти конкуренцію елітарним бізнес-утворенням… і потрібно ще трохи часу та ще трохи зусиль.

Така очікувальна позиція — лише ілюзія того, що все складеться саме собою, що природній відбір зробить свою роботу та вся індустрія в одним момент стане прозорою, ефективною та готовою до рівного діалогу зі світовими партнерами.

Працюючи в дорожньому секторі, дуже часто чую від дорожніх компаній про непорядність контрагентів:

— Взяти на субпідряд компанію і після виконання робіт з нею не розрахуватися;— Закупити дорожні матеріали і не оплачувати після того, як замовник закрив роботи в повному обсязі;— Неякісно виконати роботи і приховати це від замовника;— Закрити фірму з боргами і відкрити нову не розрахувавшись з кредиторами;— Домовитися про партнерство в проекті і оформити всі контракти на себе.

Я впевнений, що такі ситуації характерні і для інших сфер ведення бізнесу в Україні. Але я хочу обговорити саме дорожню галузь. Подібна практика набрала статус певних стандартів і у багатьох вважається нормою бізнесу?! Ці люди рухаються зі зламаними гальмами.Наше завдання, як Всеукраїнської дорожньої асоціації — всебічно сприяти розвитку безпечних та ефективних бізнес-процесів в дорожній галузі.

Тому, як президент Асоціації, маю сказати, що ми готові стимулювати процес очищення та вже сьогодні розпочали формувати документ, в якому висвітлені чіткі стандарти діяльності в дорожній індустрії. Звичайно існують і компанії і менеджери, які можна вважати прикладом порядності і гарантами виконання своїх зобов’язань. Але таких меншість. І є острахи, що за законом поглинання меншого більшим, з часом вони також можуть втратити стимул дотримуватися моральних принципів.

І я не виключаю того, що в ряди Асоціації також може потрапити компанія з досвідом негативного співпраці з ким-небудь. Минулого стратегічної сесії з нашими членами Асоціації ми прийняли рішення боротися цивілізовано з цієї «болячкою» шляхом прийняття та впровадження в галузь «Принципів і стандартів ведення дорожнього бізнесу». Такі стандарти є обов’язковими практично у всіх цивілізованих країнах світу.Мені, як главі Всеукраїнської дорожньої асоціації, також часто доводиться чути від керівників компаній фрази типу «У вас в асоціації є компанія, з якою я не хочу вести бізнес, бо менеджмент не порядний і обдурив всіх, кого тільки міг». Відповідаю: по-перше, прийняття компанії до Асоціації проходить шляхом голосування усіх її членів, за умови отримання 51% голосів «ЗА».

По-друге, якщо член Асоціації порушив стандарти ведення бізнесу, на загальному голосуванні його буде виключено зі складу, а саме рішення буде обов’язково публічним. Ми не допустимо, щоб хоч одна компанія підривала авторитет всієї Асоціації і відкидала тінь на інші компанії наших партнерів.

Ми прагнемо до того, щоб членство компанії в Асоціації прирівнювалося до гарантії порядного контрагента, було певним гарантом якості, гарантії того, що і замовник, і контрагент отримають бізнес-угоду, яка виконуватиметься за всіма стандартами.Ми готуємо трансформаційний пакет, який вплине на бізнес-перетворення, і відкриті до діалогу.

Компанії, які ми можемо фізично дослідити та вплинути, ті бізнеси, які готові до співпраці, — це члени Асоціації, які прагнуть до перетворень не після того, як виникне необхідність, а вже зараз, і вже сьогодні. І дані стандарти впроваджуватимуться в роботі цих компаній першочергово. Що стосується тих бізнесів, які вважатимуть недоцільним дотримуватися етичних принципів, то задля безпеки членів Асоціації в майбутньому формуватиметься “Чорний список” недобросовісних контрагентів.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}