Blog categories

Comments

ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ КОМПАНІЇ МОЖУТЬ ЗБІЛЬШИТИ ПРИБУТОК ДО 15% — ТОВ «ТД «ЗЕНІТ ПЛЮС»

ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ КОМПАНІЇ МОЖУТЬ ЗБІЛЬШИТИ ПРИБУТОК ДО 15% — ТОВ «ТД «ЗЕНІТ ПЛЮС»

Технологічність та інноваційність — це ті принципи, які спонукають до розвитку. Дорожньо-будівельна галузь доволі витратне середовище для підприємництва. Інструменти, які дозволяють дадати складову економічності до виробництва, без втрати якості, є чинником ефективного розвитку як індустрії, так галузевого бізнесу вцілому, і створює додаткові можливості.

Учасник Всеукраїнскої дорожньої Асоціації ТОВ “Торговий дім “Зеніт Плюс” впроваджує технологічні рішення, які дозволяють підрядникам економити на виробництві асфальтобетонних сумішей до 15% бітуму, підсилює щеплення, пластичність, пружність і міцність. Мінеральний порошок МП1 власної марки виконує функцію заповнювача, який забезпечує структурованістьта в’язкість. На цій основі створюються найкращі асфальтові і асфальтобетонні суміші.

Про створення компанії, власну лабораторію, винаходи та плани на майбутнє розповідає директор ТОВ “ТД “Зеніт Плюс” Олександра Бугорська.

— Скільки років компанії, та з чого починали свою діяльність?

— Компанія діє на ринку з 2013-го року. І починали з виробництва цементу. Як кажуть, все вирішив випадок. В Одещині був попит на сировину, ми ж мали можливість створити виробництво. Тому довго не вагаючись відкрили виробничу лінію безпосередньо під потреби ринку. Протягом двох років нашим продуктом був лише цемент, накопичували клієнтську базу, досліджували ринок, працювали на ім’я. Було важливо сфорувати ефективний цикл від замовлення, до вчасної доставки.

— Яким чином відбулося масштабування бізнесу та створене виробництво мінерального порошку? З якими перешкодами зіштовхнулися, та в чому унікальність МП1?

— У 2015 році ми, маючи певний досвід, дослідивши потреби клієнтів зрозуміли, що можемо та готові до розширення. Власне виникла ідея інтегрувати до галузі новий продукт, і з огляду на зарубіжний індустріальний досвід та порівнявши це з власними наявними потужностями вирішили відкрити виробничу лінію мінерального порошку. Український дорожньо-будівельний ринок має свої регіональні особливості. Це стосується характеристик матеріалів. Наприклад в Україні надміцний щебінь, якщо порівнювати його з європейським. Для нас не зовсім підходять мінеральні домішки, що використовують на інших ринках — це не буде ефективним. Тому 5 років тому у нас з’явилася власна дослідницька лабораторія де і відбувається основна магія. Складнощі були пов’язані з тим, щоб продумати технологічний процес та обрати правильне обладнання, підібрати дійсно якісну і головне потрібну сировину. Адже якщо у технологічному ланцюгу щось не так, то мінеральний порошок просто не набуде необхідних характерстик. Задіяли групу фахівців у лабораторних дослідженнях і як результат отримали інноваційний елемент — активатор до мінерального порошку — домішку, використання якої дозволяє нашим клієнтам економити до 15% на виготовленні асфальту та асфальтобетону.

Тобто, підрядник використовуючи мінеральний порошок може отримати до 15% додаткового прибутку?

Це дуже спрощено, але якщо віднести до прибутку кінцеву економію на матеріалі в розмірі до 15%, то так, наш матеріал дозволяє це робити.

— Який асортимент продуктів пропонує компанія ТОВ ТД “Зеніт Плюс” та які об’єми виробнитцва?

— Сьогодні наш асортимент складається з мінеральних порошків — активовані та неактивовані та цементи різних марок для проєктів будь-якої складності дорожньо-будівельних компаній — дороги усіх категорій, мостобудівельна сфера. Наші потужності дозволяють виробляти 10 000 тон продукту на місяць. Працюємо орієнтуючись на потреби клієнтів, тому створюємо можливість доставки замовлення в будь-який куточок України. Якщо клієнту потрібно, то маємо парк цементовозів, також співпрацюємо шляхом залізничних відправлень. І звісно, якщо клієнтові буде так зручніше, то можливий самовивіз прямо з виробнитцва. Завдяки такому підходу нам вдалося за достатньо короткий проміжок часу стати компанією №1 у Південноукраїнському регіоні у своєму сегменті.

— Які плани компанії на майбутнє?

— Нам цікаво розтягувати власні можливості, тому безумовно прагнемо до розширення. Наразі є ідея щодо перспективи виготовлення дорожніх знаків.  В будь-якому разі орієнтуємося на дорожньо-будівельну галузь, і співпраця з дорожньо-будівельними компаніями це наш пріоритет. Зараз, доречі, наша хімічна лабораторія працює над створенням унікальних домішок до бітуму, які дозволять підвищити його якість, а відповідно вплине на якість українських доріг. В Україні аналогічних продуктів майже ніхто не виробляє.

— Як будуються взаємовідносини з компаніями-клієнтами під час кризи?

— Ми вкрай лояльно відносимся до наших клієнтів. Так, у країні є проблеми, пов’язані зі світовою кризою, але ми йдемо на певні поступки щодо відстрочок по сплатам. Цей час потрібно просто пережити. Працюємо на довірі та репутації.

— Як виникла ідея долучитися до Всеукраїнської дорожньої Асоціації, та яку користь від участі відчуваєте?

— Дорожньо-будівельна галузь — це наддинамічний ринок. Важливо бути на вістрі подій. Власне, участь у галузевому об’єднанні створює таку можливість. До того ж для нас важливо будувати бізнес в умовах, коли ми впевнені у наших партнерах, впевнені у надійності, можемо будувати довірчі відносини. Асоціація сприяє цьому. І це підсилює нашу лояльність. Готові до перегляду умов співпраці з компаніями, які також є учасниками об’єднання, переглядати ціни, відстрочки, якщо є потреба. Важливо мати певні гарантії. І тут ми їх отримуємо.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}