Blog categories

Comments

Інфраструктурні проєкти з безпеки руху знизили смертність на дорогах на 17%

Інфраструктурні проєкти з безпеки руху знизили смертність на дорогах на 17%

Дорожньо-будівельні компанії в Україні мають застосовувати інноваційні рішення, щоб їхні проєкти відповідали технологічним нормам. Про це з посиланням на обговорення на II Всеукраїнській дорожній конференції, яка відбулася 20 травня, пише у своєму блозі на «Цензор.НЕТ» президент Всеукраїнської дорожньої асоціації (ВДА) Артем Гриненко. Статистику з ДТП за чотири місяці на конференції оприлюднив голова Державного агентства інфраструктурних проєктів України Кирило Хом’яков.

«Для мене участь компаній – учасників асоціації в таких масштабних проєктах є певною внутрішньою перемогою. Інноваційні рішення власного виробництва, інтегровані в Україні, – це ознака розвитку вітчизняного бізнесу і галузі загалом. І те, що такі компанії, як «Екранбуд», група компаній «Панорама», реалізують проєкти, які впливають на статистику смертності, означає, що наша активність виходить за межі бізнесу. Це вже зовсім інший ментальний рівень», – написав Гриненко.

Він зазначив, що в Україні критична ситуація з безпекою дорожнього руху і на дорогах гине більше людей, ніж на Донбасі.
«Інфраструктурні проєкти з організації безпеки дорожнього руху – це не лише будівельні роботи задля зручності та маневреності на дорогах. Якісна реалізація робіт у даному сегменті вирішує питання на рівні людських життів», – переконаний президент Всеукраїнської дорожньої асоціації.

Він навів слова директора ТОВ «Екранбуд», учасника ВДА, Ореста Йосипчука.

«Впровадження інновацій для нас – це не новизна. Ми регулярно впроваджуємо технологічні рішення. І в частині дорожніх робіт користуємося принципом, який має знижувати шкоду під час дорожніх пригод. На сьогодні побудували 14 комплексів WIM (Weigh-in-Motion – зважування в русі. – «ГОРДОН») за вартістю, нижчою ніж ринкова. Це завдяки власним напрацюванням. І в подальшому маємо на меті розширювати види робіт в організації безпеки дорожнього руху», – сказав Йосипчук.

Гриненко пояснив, що система WIM автоматично вимірює вагу автомобіля під час руху і передає інформацію про перевантаження в органи контролю.

«У 2020 році ми змогли нарешті виконати плани по проєктах в організації безпеки дорожнього руху на 100%. Це вперше. За чотири місяці поточного року в Україні на 17% знизилася смертність на дорогах і на 14% зменшилася кількість травмованих», – зазначив у виступі на конференції голова Державного агентства інфраструктурних проєктів України Кирило Хом’яков, пише Гриненко.

Контроль за вагою має знижувати ймовірність ДТП, запобігати руйнуванню доріг, амортизації автомобілів та іншим наслідкам перевантаження, зазначив він.

«За 2020 рік сталося 168 тис. дорожньо-транспортних пригод, 7621 ДТП на пішохідних переходах, 4432 пригоди за участю дітей. І будь-які заходи, що зменшують цю статистику, є метою нашої роботи. Ми спеціалізуємося на організації освітлення на дорогах, впроваджуємо альтернативні рішення, які вирішують питання живлення там, де це складно організувати», – цитує автор директора групи компаній «Панорама» Віталія Шевченка.

Президент Всеукраїнської дорожньої асоціації зазначив, що на конференції наживо та онлайн зібралося понад 150 учасників, представники дорожньої галузі від бізнесу і влади розробили низку рішень, які передадуть для подальшого обговорення на рівні міністерств і уряду.

«Як Всеукраїнська дорожня асоціація ми завжди будемо підтримувати компанії, які якісно виконують свою роботу і впроваджують інновації. Знаю, що наразі є труднощі в тендерних закупівлях. І власне задля підтримки підприємств, які мають бажання і потенціал працювати на ринку, але стикаються з бар’єрами, ми і об’єдналися в дорожній асоціації. Тому будемо тільки раді новим учасникам, з якими зможемо розвивати українські автошляхи», – підсумував Гриненко. 

Джерело

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}