Blog categories

Comments

ТОВ «Трініті-Груп»: інноваційна техніка та матеріали у будівництві доріг

ТОВ «Трініті-Груп»: інноваційна техніка та матеріали у будівництві доріг

«Трініті-Груп» – одна з наймолодших серед столичних дорожніх компаній – поставила амбітну мету: дати зелене світло в Україні всім передовим рішенням, які успішно застосовуються у розвинених країнах.

Компанія «Трініті-Груп», як офіційний дистриб’ютор світових лідерів дорожньо-будівельної техніки та матеріалів в Україні, пропонує широкий спектр послуг для будівництва та утримання доріг, мостів та аеропортів. Таким чином дорожня галузь України крок за кроком наближається до світових стандартів.

Головну увагу привертає перевантажувач Shuttle Buggy ТМ Roadtec, оснащений унікальною технологією, яка усуває фракційну і температурну сегрегацію суміші, і використовується для перемішування гарячої асфальтобетонної суміші, а також її переміщення із самоскида в асфальтоукладальник. Використання цих машин є світовою практикою і є обов’язковим у США, Австралії та інших країнах. В Україні практика використання перевантажувача Shuttle Buggy розпочалася тільки у 2019 році.

Досвід цих країн переконує, що застосування такої техніки підвищує довговічність експлуатації дорожнього покриття у 6 разів, а експерименти, проведенні у штаті Вашингтон, свідчать про зменшення бюджетного фінансування на ремонт доріг протягом 10 ро- ків з $470 млн до $80 млн.

Інша новинка – бітумно-плавильні машини та установки для ремонту вибоїн ТМ Cimline, що мають високу мобільність, ергономічність, екологічність і економічність.

А технологія холодного асфальтобетону з добавкою ТМ QPR, що дозво- ляє проводити дорожні роботи в умовах низьких температур, у дощ та сніг – тобто незалежно від погодних умов, вже давно схвалена Міністерством транспорту США.

А компанія QPR стала лідером з виробництва холодного асфальтобето- ну, який за рівнем міцності відповідає сталі, бетону і асфальту, не потребує змішування, механічного ущільнення і часу для застигання.

Ще один важливий аспект – поводження з відфрезерованим дорожнім покриттям, яке зазвичай йде у відходи. Світова практика демонструє успішний досвід його повторного використання у виробництві нового асфальтобетону. Такий рециклінг дозволяє значно заощаджувати кошти і отримувати нову якісну суміш.

Технологія холодного ресайклінгу вдвічі зменшує вартість робіт і, відповідно, збільшує обсяги робіт з реконструкції полотна мостів і доріг. Застосування найсучаснішої техніки дає можливість переробляти зношені шари в якісну основу для нового покриття зменшити витрати часу та матеріальних ресурсів при реконструкції доріг третьої і четвертої категорій.

На особливу увагу заслуговують матеріали ТМ Matacryl для тонкошарово- го полімерного покриття металевих і бетонних мостів, міцність яких в 27 разів вища, ніж у асфальтобетону, а довговічність – у 40 разів. При цьому полімерне покриття в 7 разів легше за асфальт і в 14 разів – за бетонні плити. Наносять його при температурі від -35 oС до +50 oС. Через 2 години покриття готове до експлуатації, а термін його служби збільшується в 3–4 рази.

Покриття Matacryl було нанесено на проїзну і пішохідні зони Шулявського шляхопроводу і Подільсько-Воскресенського переходу в Києві, Інгульського розвідного моста в Миколаєві.

Передбачається застосовувати в Україні і мобільну систему зважування у русі ТМ SiWIM. На відміну від класичних систем, монтаж яких здійснюється у дорожнє покриття і призводить до формування заторів, система SiWIM монтується під мостами і не потребує додаткових витрат на встановлення, а також є інструментом аналізу й порівняння даних про навантаження на дороги, термін експлуатації, розрахунків витрат на проведення ремонту.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}