Blog categories

Comments

Міжнародні консультанти підтвердили інвестиційну привабливість будівництва нової дороги

Міжнародні консультанти підтвердили інвестиційну привабливість будівництва нової дороги

Міжнародна консалтингова компанія ILF Consulting Engineers розробляє техніко-економічне обґрунтування будівництва нової дороги Краковець — Броди — Рівне. Йдеться про будівництво нової дороги у рамках державно-приватного партнерства. 

Одним із варіантів співпраці по проєкту розглядається модель класичної концесії. Таким чином Краковець — Броди — Рівне за новим маршрутом може стати першою платною дорогою в Україні. 

Що показало дослідження?

  • Консультанти інструментально підрахували об’єми трафіку у 13 точках на альтернативних до майбутньої дороги маршрутах — М-06 Київ — Чоп, М-10 Львів — Краковець, М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече та Т-18-06 Дерманка — Корець. За оцінкою експертів, показники середньої інтенсивності руху залежно від ділянки коливаються від 21,5 тис.до 55,5 тис. авто на добу. Середній трафік на виміряних точках становить 35,6 тис.
  •  Консультанти прогнозують значне скорочення часу у дорозі — на більше ніж 1,5 години. Якщо наразі дорога з Рівного до Краківця займає близько 4 годин, то нова може становити менше ніж 2,5 години. 

Дослідження техніко-економічних показників майбутньої дороги продовжується. На черзі — визначення впливу нового маршруту на довкілля та його соціальне значення. Після фіналізації ТЕО та прийняття рішення Урядом України, Укравтодор зможе оголосити конкурс на визначення концесіонера-інвестора.Нагадаємо, що згідно із законодавством про концесію платна дорога повинна мати безоплатну альтернативу. У випадку з трасою Краковець — Львів — Броди — Рівне, такою альтернативою буде існуюча дорога Київ — Чоп та Львів — Краковець, яка і буде залишатися безоплатною для користувачів. 

Нагадаємо, що розробка техніко-економічного обґрунтування відбувається у рамках приватної ініціативи державно-приватного партнерства. Відповідний Меморандум був підписаний між ТОВ “Автомагістраль-Південь” та Укравтодором 11 березня 2021 року. Натомість інвестора проєкту буде визначено на окремому відкрито конкурсі.

Джерело

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}