Blog categories

Comments

ЗАБЕЗПЕЧУЄМО БУДЬ-ЯКІ ПОТРЕБИ КОМПАНІЇ, ЯКА ВИКОРИСТОВУЄ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНУ ТЕХНІКУ

ЗАБЕЗПЕЧУЄМО БУДЬ-ЯКІ ПОТРЕБИ КОМПАНІЇ, ЯКА ВИКОРИСТОВУЄ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНУ ТЕХНІКУ

Компанія-учасник Всеукраїнської дорожньої Асоціації ТОВ “ТГ Промтехсервіс” була заснована в 1996 році. За більш ніж 20 років роботи набула величезний досвід та професіоналізм, що дозволило стати одним з лідерів на українському ринку запасних частин та сервісу дорожньо-будівельної та кар’єрної техніки України.

Асортимент відповідає викликам ринку — постійно в наявності більше ніж 20 тис. товарів для машин таких марок як Atlas, Case, Caterpillar, Daewoo-Doosan, New Holland, Hitachi, Hyundai, JCB, Komatsu, Liebherr, Terex, Volvo, Shantui, PengPu, XCMG, Sunward, LiuGong, Bobcat, Bomag, Hamm тощо. 

Крім того компанія є офіційним дилером дорожньо-будівельної техніки XCMG, Sunward в Україні, а клієнтми компанії є дорожні, будівельні організації, комунальні підприємства, ГОКИ, агросектор, тощо.

Про виклики індустрії, розвиток компанії та унікальність компанії розповів директор ТОВ “ТГ Промтехсервіс” Максим Гирич.

— Розкажіть про компанію, у чому її унікальність?

— Починали працювати на ринку як поставник запчастин для дорожньо-будівельної техніки. І на сьогодні у нас найбільший склад запчастин в Україні під усі бренди техніки, які представлені у галузі, та являємось дилерами відомих закордонних марок. Ми не фокусуємось на чомусь одному, а охоплюємо усі можливі варіації сервісу. Дійсно, це є суттєвою перевагою для наших клієнтів. Адже коли вони починають з нами працювати, наприклад, купують у нас техніку, то ми не тільки забезпечуємо їх запчастинами, але й можемо обслуговувати ту техніку, яка складає парк компанії-клієнта. І що дуже важливо, більшість запчастин, які знадобляться їм — від дрібних до найскладніших деталей, завжди є у наявності. Тому це вкрай зручно, це економить час клієнта, якому не потрібно шукати деінде окремі запчастини, увесь сервіс в одному місці — заїхали, закупилися і поїхали далі. Наша мета забезпечити будь-які потреби компанії, яка використовує дорожньо-будівельну техніку. Багато компаній продають техніку, і багато хто продає запчастини. Але важливим є правильно поєднати ці бізнес-напрямки для побудови мультибренду.

— Які регіони охоплює компанія?

— Наш головний офіс знаходиться у Києві, але ми працюємо по всій Україні, і наші клієнти — це компанії з усіх її куточків. 

З якими перешкодами зіштовхнулося ТОВ “ТГ Промтехсервіс” у індустрії?

—  Чесно кажучи бізнес — це процес постійної боротьби з перешкодами. Так він влаштований. Щоб полегшити процес розвитку важливо не забувати про репутацію, про визнання. Якщо люди знають компанію, тоді звертаються, якщо не знають, тоді необхідно розповісти про себе та довести свій професіоналізм, донести ринку хто ми, чим ми займаємось і чому нам варто довіряти. І в цьому контексті єдиною перешкодою можу назвати лише час, який необхідно вкладати у справу. Якщо на прикладі, то важливо було розв’язати питання довіри до техніки, яку ми поставляємо з Китаю — XCMG. Певним викликом було переконати ринок, що бренд є надійним, якісним, може ефективно використовуватися у роботі, що ми можемо забезпечити експлуатацію цієї техніки, забезпечити якісний сервіс, гарантію.

— Хто є клієнтами ТОВ “ТГ Промтехсервіс”?

— Ми є мультибрендом по запчастинах. І це дозволяє нам охопити будь-які компанії, які тим чи іншим чином використовують у роботі дорожньо-будівельну та кар’єрну техніку. Наші клієнти — це компанії усіх рівнів бізнесу — від локальних до всеукраїнських.

Як виникла ідея долучитися до Всеукраїнської дорожньої Асоціації?

Ми чули про профільне об’єднання у дорожньо-будівельній галузі, нам було цікаво, і коли відвідали Форум у Рівному який проводила Асоціація, нам дуже сподобався рівень залученості до заходу, рівень організації. Поспілкувалися з іншими учасниками, поспілкувалися з керівництвом і зрозуміли, що це те, що нам зараз потрібно. Адже для розвитку галузі, розвитку бізнесу варто мати таке тісне спілкування, розширювати коло партнерств, будувати взаємовідносини з іншими галузевими компаніями, щоб розуміти потреби ринку, розуміти, де ми можемо підсилитись, вдосконалити власний сервіс, послуги.

Які ваші плани на 2020-й рік?

— Наразі актуальним є дочекатися закінчення карантину. Останні місяці відчуваємо вплив на бізнес. Особливо це стосується курсу валют, адже ми є імпортерами техніки. Також відчувається зниження платоспроможності на ринку. У деяких клієнтів з цієї причини є затримки щодо розрахунків. Розуміємо, що це тимчасові складнощі, і важливо зараз фокусуватися на своїй роботі і на пошуку можливостей для розвитку. Бачимо ці можливості у активному розвитку асортименту техніки для наявних та майбутніх клієнтів.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}