Blog categories

Comments

ОБГРУНТУВАННЯ РІВНІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОМУ УТРИМАННІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ

ОБГРУНТУВАННЯ РІВНІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОМУ УТРИМАННІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ

30 липня 2020 року у Києві відбудеться ІІ Всеукраїнський Форум «Публічні закупівлі в дорожній галузі 2020-2021». Серед запрошених спікерів — найкращі експерти галузі, науковці, політики, громадські діячі.

Харченко Анна Миколаївна — кандидат технічних наук, доцент, Національний транспортний університет (НТУ), доцент кафедри транспортного будівництва та управління майном,Член редакційної колегії Науково-технічного збірника “Автомобільні дороги і дорожнє будівництво”.

Анна Миколаївна виступить з темою «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг. Проблеми та перспективи публічних закупівель».

Нижче представлена наукова публікація для ознайомлення з темою. В статті розглянуті проблеми обгрунтування рівнів обслуговування в довгострокових контрактах на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування.

Встановлено, що вимоги до експлуатаційного стану елементів автомобільних доріг в існуючих нормативних документах є досить повними, але вони несистематизовані, що ускладнює процес їх
обробки з метою укладання довгострокового контракту на експлуатаційне утримання доріг.

Визначено, що згідно світового досвіду проблему обґрунтування рівнів обслуговування потрібно розглядати з деталізацією на рівні окремого дефекту.

  • Об`єкт дослідження – довгостроковий контракт на основі кінцевих експлуатаційних показників (рівнів обслуговування) автомобільних доріг загального користування.
  • Предмет дослідження – рівні обслуговування – вимоги до експлуатаційного стану автомобільних доріг загального користування.
  • Мета дослідження – обгрунтування рівнів обслуговування в довгострокових контрактах на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування.
  • Методи дослідження — аналіз та теоретичне узагальнення світового досвіду обгрунтування рівнів обслуговування при впровадженні довгострокових контрактів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг.

Проведені дослідження показали, що для вирішення проблеми обґрунтування рівнів обслуговування слід використовувати імітаційне моделювання, зокрема, метод Монте-Карло.

При цьому показники рівня обслуговування елементів доріг слід встановлювати кращими від гранично допустимих за умов забезпечення безпеки, швидкості та комфортності руху і з вимог збереження елементів доріг.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://vda.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/headers_analitica.png);background-size: cover;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 350px;}