Завжди надихали сучасні технології та розумні транспортні системи й Weigh-in-motion навіть звучить прогресивно, хоча насправді технологія зважування у русі була винайдена у США ще у 50-х роках ХХ століття.

В Україні ж у 2021 році планується встановити 120 майданчиків WIM, половину з яких замовляє Укравтодор, а іншим Замовником виступає ДП “Фінансування інфраструктурних проектів”, що, безумовно, позитивно вплине на дорожню інфраструктуру.
Наразі нам необхідна технологія WIM, адже з початку цього року до кінця листопада Укртрансбезпека у співпраці з Нацполіцією нарахували більше 118 млн грн плати за перевантаження.
Порушень могло бути у рази менше, впровадивши систему зважування у русі, у тому числі й на мостах.

Більше того, система Bridge Weigh-in-Motion надає також додаткову інформацію, яка може допомогти в оцінці стану мосту, вимірюванні рівня деформації та наявних дефектах для попередження можливих аварійних ситуацій у майбутньому.
Думаю, ДП «Фінінпро», Міністерство інфрастуктури України (посилання) слід замислитись щодо системи Bridge Weigh-in-Motion, тим більше нам необхідно втілювати Концепцію відновлення мостів на 2020-25 рр.